Sunday 5 January 2014

MASTER CELEBRATION KAK LAILA

Assalamualaikum

Syukur untuk setiap rezeki yang telah Allah kurniaan.  Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah..jom hari ini entry dya about master celebration kak laila..atau dikira moyang dya..hihihi seronok, teruja, excited dan bersemangat ingin terus berjaya seperti beliau..



Jom dya nak review sikit info pasal kakak laila..berkenalan dengan shaklee dari mama shaklee beliau iaitu PM mama cery. Tujuan consume adalah untuk beri khasiat dan tenaga bagi anak tersayang yang ketika ITU fully breastfeed.   Seorang senior executive di Petronas,  kerja yg terlalu sibuk tetapi seronok berada di zone selesa.  Sehingga suatu hari anak sulung meminta sesuatu kepadanya, jom share luahaan hati anak beliau

"Ibu, boleh tak teman kakak sehari je di sekolah ketika lunch, ya Allah pilu rasa hati ini..tak terkata..kejamnya aku..Lg kejam bila saya terlalu sibuk sampai suruh anak tidur awal, betapa penting dirinya saya"

Jadi peluang dah terbuka, kenapa saya sombong, pernah bonus pertama saya RM 31 sahaja, ms itu sombong hati, nak dibandingkan dengan gaji yg Petronas bagi..tapi bila anak mengalami masalah di taska, walau itu saya tekad utk berubah..alhamdulillah..syukur ditemukan dengan mak shaklee saya yang begitu sayang dan ingin saya berubah...alhamdullilah juga saya punyai downline iaitu anak cucu saya yang sangat bagus dan terbaik..

Dan pernah ketika saya ingin berhenti bekerja, istiqarak mohon yang terbaik, saya Master pada Disember 2013, tapi berhenti pada July 2013.  Saya mohon pada Allah, ya Allah jika bonus yang ku terima ini lebih 1 kali ganda dari gaji (jika gaji saya RM10,000.00) saya akan berhenti..alhamdulillah Allah makbulkan..saya up lagi, jika bonus saya dua kali ganda dari gaji, saya akan berhenti..dan betapa sayangnya Allah dan ingin saya berhenti diberikan saya dua kali ganda...ya Allah sesungguhnya Maha Penyayang 

Teruja dan kerana kata-kata itu sebenarnya dya juga kuat hanya kerana danish...bak kata PM cery, if you have clear goal, Strong push factor, and willing to work hard, no matter how long it takes,  anything is possible. In shaa Allah. Push factor yes only danish.

Ops banyak bebel lak, jom nak share picture master celebration. Clik clik..


 Bersama PM mamacery


 Si jantung hati aka my push factor


 Bersama kak syitah aka grandnany


 Bersama kak sarah aka nenda


Small team yg hadir, yg lain tak dpt datang termasuk my umi, my mentor


 Nah tengok penuh, full house dewan


 Pengantin yg diraikan..peewiittt..


 Bersembang ambil aura..master next..wow


 Master celebration kak laila


My cinta hati semangat ibu untuk berjaya..

NURUL NADIA ABD KUDUS 
017 4739893

No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved By Ibu Sayang Danish ♥ Design By Qiela Azman