Sunday 7 September 2014

DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE


KENAPA BESTTTTT MENJADI AHLI SHAKLEE ???? 

Hari ini dya nak share macam mana nak daftar menjadi ahli shaklee..ramai yang bertanya kat dya tentang kelebihan dan bestttnya join shaklee...jom dya share info serba sedikit

1. BAGAIMANA UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE/ PENGEDAR? 

Untuk rakan dya yang ingin mendaftar sebagai ahli shaklee, disini ada dua cara samada anda ingin mendaftar RM65 atau Pendaftaran Percuma..wow macam bestt yang free register tu kan, tp macam mana caranya???

a. Pendaftaran Percuma 


Anda boleh berdaftar secara percuma dengan membuat pembelian barangan shaklee sebanyak 200 point ( dalam lingkungan RM670.00 sahaja) untuk mendapatkan keahlian secara percuma.  Anda hanya perlu hubungi dya dan secara urusan pendaftaran akan dya bantu atau anda boleh pergi sahaja ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID dya 971651 sebagai sponsor.


b. Pendaftaran dengan membayar RM65.00 sahaja 


Pendaftaran RM65 adalah untuk anda yang berdaftar di branch dan terus mengambil member kit manakala caj tambahan akan dikenakan sekiranya mahu member kit di pos ke rumah anda di sekitar Semenanjung dan Sabah Sarawak.  Untuk makluman RM10 bagi anda di Semenanjung dan RM20 bagi anda di Sabah dan Sarawak.


PERLU MAINTAIN POINT KEAHLIAN? 

Sekiranya hnya untuk makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, dimana anda perlu mendapatkan points tertentu dan maintain point tersebut.  Tapi jika hanya cuma ingin untuk kegunaan seisi keluarga, tak perlu risau dengan points tersebut.

WAJIB MEMBUAT PEMBELIAN SETIAP BULAN UNTUK MAINTAIN KEAHLIAN 

Tak perlu

APA YANG PERLUKAN SEKIRANYA SAYA INGIN MENDAFTAR SENDIRI DI BRANCH?

Anda perlukan sponsor aiitu ahli yang telah berdaftar dengan pihak Shaklee.  Anda boleh menggunakan ID dya 971671 untuk berdaftar.  In shaa Allah jika anda berminat untuk bersama saya menjana pendapatan bersama Shaklee, saya akan membantu kelak.

KELEBIHAN SETERUSNYA MENJADI SHAKLEE?





017-4739893
NURUL NADIA ABD KUDUS
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR 

No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved By Ibu Sayang Danish ♥ Design By Qiela Azman