Wednesday 5 November 2014

AKIBAT TERJEBAK DENGAN MLM

Assalamualaikum 

Alhamdulillah pagi yang indah pada hari ini.  Selesai berdhuha dan membaca Yassin serta sedekahkan Al-Fatihah untuk keluarga tersayang.  Semoga kita semua mendapat keredhaan Allah. Amin 

Untuk entry kali ini, dya nak share antara buku yang menjadi kegemaran dya dalam menjalankan business MLM ini.  "JUTAWAN MLM" edisi khas yang diterbitkan hasil dari rujukan kumpulan jutawan shaklee. 


tapi ada apa dengan buku ini???



membaca halaman depan sahaja dah membuat dya terasa ingin mengetahui bagaimana mereka berjaya, meh baca apa ayat pertama itu :

" BERMULA DARI RUMAH SETINGGAN, TIDAK TAHU APA-APA TENTANG MLM, MALAM MEMBENCI MLM, AKHIRNYA MENJADI JUTAWAN MLM" 

ha hambik, ayat itu sahaja telah bikin dya tak keruan.  Bagaimana mereka berjaya?  Ada tindakan yang telah mereka lakukan untuk mengejar kejayaan itu, menjadikan impian itu bukan angan kosong. kalau mereka boleh, apa halnya kita tak boleh? betul. hihi 

meh dya nak sharing BAB 1 : 

Lari dari Api 

" Berkat usaha saya lari dari api, akhirnya saya menjadi jutawan.  Hanya orang yang bodoh akan duduk diam bila menyedari diri akan terbakar.  Saya pernah akan terbakar tapi cepat-cepat saya berlari dari api itu.  Andainya saya tidak bertindak cepat, pastinya sekarang ini saya sudah hangus."

Api yang saya maksudkan adalah kemiskinan, saya ibaratkan kemiskinan itu sangat PANAS.  seperti api besar.  Kerana itulah saya cepat bertindak.  Tetapi mengapa?  kerana saya tidak mahu terbakar, Mengapa???Kerana saya bukan orang bodoh.

Ha cukup, nak info lagi..nanti dya sambung ye. 

Dan jika ada dikalangan pembaca disini yang berminat nak menjana pendapatan RM500 sebulan, bolehlah pm atau whatsapp dya ye.  Sedia sangat membantu.

Sebagai contoh, dengan bonus RM500 macam-macam boleh digunakan menampung perbelanjaan bulanan kita kan..tak caya ke???takpe tak caya, cuba je dulu..tapi bersama doa dan usaha yang keras anda pasti berjaya !!!!

So sesiapa berminat untuk berdaftar sebagai ahli shaklee, menjana pendapatan bulanan bersama shaklee boleh hubungi dya ye.

peace, babai


017-4739893
NURUL NADIA ABD KUDUS
COD : WANGSAMAJU / TAMAN MELAWATI / AMPANG / GOMBAK
POS KE SELURUH MALAYSIA 





No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved By Ibu Sayang Danish ♥ Design By Qiela Azman