Thursday 6 November 2014

KENAPA ESP

Assalamualaikum 

Jumaat penghulu segala hari. Alhamdulillah syukur. Untuk rakan dya, jangan lupa perkara yang disunatkan hari Jumaat tau... 


Story dya pagi ini berkaitan dengan penjagaan kulit.  Alhamdulillah dya sebenarnya antara insan bertuah yang tiada masalah kulit kecuali kulit yang tidak sekata dan ada sedikit kesan jerawat dahulu. So macam biasa, memang rutin dya sentiasa since dah terjebak dan jatuh cinta dengan shaklee, setiap pagi memang dya akan ambik ESP. setiap hari tau.  So biasa kalau kat ofis pagi-pagi shake dengan air sejuk coway dan campuran vico..nyum nyumm sedap sangat tau. 

Tapi ada apa dengan ESP??? ENERGIZING SOY PROTEIN atau nama singkatan dan lebih popular dengan nama ESP !!! tapi kenapa ESP menjadi pujaan hati dya..meh nak share pada semua..salah satu kebaikan ESP adalah ESP memberi kulit lebih gebu, licin dan halus dan ESP juga boleh membantu menghilangkan kesan parut seperti parut jerawat dan jeragat.  

makan punya makan, tong berganti tong sampai tak sedar kulit muka berubah.  Ramai yang menegur berubah kepada ini..nak tengok????



Meh consume ESP berhari-hari istiqamah bermula hari ini..yeehaaaa..dya share beberapa testimoni ye utk tatapan semua..meh baca testimoni rakan 





ESP BERSAMA VICO 
ESP BERSAMA MARIGOLD LOW FAT MILK


SEBARANG PERTANYAAN :

NURUL NADIA ABD KUDUS
017-4739893
COD WANGSAMAJU / TAMAN MELAWATI / AMPANG / GOMBAK
POS KE SELURUH MALAYSIA 

No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved By Ibu Sayang Danish ♥ Design By Qiela Azman