Monday 3 November 2014

OMEGA GUARD VITAMIN OTAK UNTUK SI MANJA


Assalamualaikum

selamat pagi semua..Alhamdulillah untuk segala nikmat yang diberikan oleh Allah pada hari ini. sSempena bulan promosi bulan November ini " BUY SIX FREE ONE OMEGA GUARD", dya nak share sedikit info berkaitan omega guard. 

Ada apa dengan Omega Guard ini??????


Mesti ramai ibu di luar mencari salah satu supplement terbaik yang dapat diberikan kepada anak mereka.  Betul tak? dan termasuklah dengan dya nie. Apa yang terbaik untuk dimanja tersayang..dan pilihan dya adalah OMEGA GUARD shaklee

OPss sebelum tu, dya ada share jugak selain omega guard, MEALSHAKES juga merupakan salah satu supplement makanan tambahan wajib yang dya berikan kepada danish. 

Fakta mengatakan 40% daripada kanak-kanak yang mengambil omega guard menunjukkan peningkatan yang sangat ketara dalam prestasi sekolah samada dalam soal membaca, ejaan dan tingkah laku.

Dya share kandungan yang terdapat di dalam Omega Guard berbanding dengan Jenama lain di Pasaran.


Info dari Keratan Akhbar ( picture google ) 

Penyelidikan juga menunjukkan bahawa Omega 3 memberikan faedah seperti : 
~menajamkan memori anak 
~meningkatkan keupayaan untuk belajar dan menumpukan perhatian 
~meningkatkan mood dan emosi anak

sumber dari : http://learningfundamentals.com.my


OMEGA GUARD : NEURON ADALAH SEL-SEL YANG MENGHANTAR MESEJ KE SELURUH OTAK. MEMBRAN ATAU DINDING DISELURUH NEURON TERDIRI DARIPADA OMEGA.DAN MEMBRAN PERLU LEMBUT UNTUK MEMBOLEHKAN MOLEKUL MELALUI NEURON.DENGAN AMBILAN OMEGA 3 MENYEMBALIKAN SIFAT FLEKSIBEL DAN LEMBUT MEMBRAN SEL OTAK TERHADAP NEURON
DIDALAM OTAK ANAK DAN MENYEBABKAN PENINGKATAN KOMUNIKASI SEL DAN FUNGSI OTAK 

Okay pasti ada ibu diluar bertanya, macam mana dya bagi danish makan omega guard kan. Alhamdulillah danish seorang yang sangat mudah untuk makan ubat atau sebarang supplement. Contoh Omega guard ini, kebiasaan semasa usia danish masih di bawah satu tahun, dya gemar masukkan kedalam makanan danish.  Sebagai contoh, bila buat bubur dya akan picitkan sebiji omega guard ke dalam masakan atau dya sendiri yang amalkan dan makan, secara tidak langsung semasa proses penyusuan danish akan turut serta mendapat khasiat omega guard ini. Dan sekarang danish lebih suka makan secara sendiri.  

kupasan untuk anak tersayang bersama Omega Guard bersambung lagi, jumpa lagi semua.  


NURUL NADIA ABD KUDUS
017-4739893
COD : TAMAN MELAWATI / AMPANG / WANGSAMAJU / GOMBAK
POS KE SELURUH MALAYISA 

Omega Guard meningkatkan daya ingatan anak tersayang
Sel Otak sedang bercantum






No comments:

Post a Comment

 
All Rights Reserved By Ibu Sayang Danish ♥ Design By Qiela Azman